Pomoc
Regulamin sklepu internetowego
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.INTERSPORT.PL obowiązujący do stycznia 2023 >
Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 21.11.2024 r.
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.INTERSPORT.PL
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Sklep internetowy, działający pod adresem https://www.intersport.pl, prowadzony jest przez Spółkę INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie, Cholerzyn 382, 32-060 Liszki („INTERSPORT”), wpisaną przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie Wydział XII Gospodarczy do Krajowego Rejestru Sądowego - Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000216182, nr NIP 676-001-65-53, nr Regon 0039000187, o wpłaconym w całości kapitale zakładowym w wysokości 12.163.932,50 zł, posługującej się adresem poczty elektronicznej sklep@intersport.pl, tel. +48 12 444 88 88, która w niniejszym regulaminie jest określana również jako „Sklep” lub „INTERSPORT”.
Regulamin, na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r., nr 144, poz. 1204 z późn. zm.), Dyrektywie 2009/136/WE Parlamentu Europejskiego dotycząca przetwarzania danych osobowych i ochrony prywatności w sektorze łączności elektronicznej (Dyrektywa o prywatności i łączności elektronicznej) oraz art. 8 i nast. ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.).
Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie za pośrednictwem Sklepu, powyższe zapewnia możliwość zapoznania się z jego treścią przed zawarciem umowy.
Regulamin udostępniany jest również w formie pliku PDF, który umożliwia jego pobranie, utrwalenie i wydrukowanie.
Regulamin określa w szczególności:
a. Rodzaje, zakres oraz warunki świadczenia usług drogą elektroniczną, w tym wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Sklep oraz informację o zakazie dostarczania przez użytkownika treści o charakterze bezprawnym.
b. Warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie takich usług.
c. Tryb postępowania reklamacyjnego.
2. ZASADY DOKONYWANIA ZAKUPÓW
2.1. Sklep internetowy INTERSPORT działający pod adresem https//www.intersport.pl służy do dokonywania zakupów wybranych oryginalnych, nowych artykułów sportowych sprzedawanych również w salonach INTERSPORT, za pośrednictwem sieci Internet.
2.2. Zakupy w Sklepie internetowym INTERSPORT mogą być dokonywane wyłącznie przez osoby pełnoletnie, posiadające aktywne konto poczty elektronicznej, które w niniejszym regulaminie są określane jako „Klient”. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia na stronie https://www.intersport.pl, wybór formy płatności i odbioru lub wysyłki zamówienia, oraz zaakceptowanie płatności za zamówienie. Klient może również dokonać zakupów poprzez kontakt telefoniczny lub mailowy z Biurem Obsługi Klienta.
2.3. W przypadku braku w magazynie zamówionego produktu lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta z innych przyczyn, w tym także, jeśli zakup ich od dostawców Spółki nie będzie możliwy w czasie przewidzianym na realizację zamówienia, Spółka poinformuje Klienta o zaistniałej sytuacji wysyłając wiadomość na wskazany przez Klienta adres e-mail lub przekaże informację drogą telefoniczną na numer wskazany przez Klienta, w terminie wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
2.4. W przypadku, gdy realizacja części zamówienia nie będzie możliwa, Spółka może zaproponować Klientowi:
a) anulowanie całości zamówienia (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta Spółka będzie zwolniona z obowiązku realizacji zamówienia);
b) anulowanie zamówienia w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta zamówienie zostanie zrealizowane w części, przy czym Spółka będzie zwolniona z obowiązku jego realizacji w pozostałym zakresie);
c) podział zamówienia i wyznaczenie nowego terminu realizacji w odniesieniu do tej części zamówienia, której realizacja nie jest możliwa w pierwotnie wyznaczonym terminie (w przypadku wyboru tej opcji przez Klienta wysłanie składających się na zamówienie produktów zostanie dokonane w kilku odrębnych przesyłkach, zaś Klient nie będzie ponosił dodatkowych kosztów związanych z podziałem zamówienia na kilka wysyłek).
2.5. W przypadku gdy Klient nie wybierze żadnego ze sposobów realizacji zamówienia w sytuacji, o której mowa w ust. 2.4 niniejszego paragrafu (w tym również w przypadku braku możliwości nawiązania kontaktu z Klientem z przyczyn nie leżących po stronie Spółki), Spółka dostarczy Klientowi produkty, co do których zamówienie może być zrealizowane w terminie, w pozostałym zakresie zamówienie zostanie anulowane, o czym Klient zostanie powiadomiony na adres poczty wskazany przez Klienta w procesie składania zamówienia. Klient może odstąpić od umowy w zakresie, w jakim została zrealizowana, na zasadach określonych w pkt 2.4 regulaminu. W przypadku gdy Klient nie podejmie żadnej decyzji w sytuacji, o której mowa w pkt 2.4 (w tym również w
przypadku braku możliwości nawiązania kontaktu z Klientem z przyczyn nieleżących po stronie Spółki), Spółka może anulować zamówienie w całości. W przypadku anulowania zamówienia w sytuacji wskazanej powyżej, jeśli zapłata za przedmiot zamówienia została dokonana z góry, Spółka zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (lub jej części w przypadku realizacji zamówienia w części) zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
2.6. Składając zamówienie (mailowo, telefonicznie lub za pośrednictwem strony www), Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Polityki Prywatności oraz Regulaminem sklepu, w szczególności z możliwością odstąpienia od umowy, zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) i akceptuje jego postanowienia.
2.7. Sklep internetowy INTERSPORT przyjmuje zamówienia przez całą dobę we wszystkie dni roku. Zamówienia złożone w niedziele i święta rozpatrywane będą w kolejności ich złożenia w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. Istnieje również możliwość złożenia zamówienia telefonicznego za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta.
2.8. Składanie zamówień przez Internet jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
a. System operacyjny: Windows, MacOS, Chrome OS, Linux, iOS, Android, Firefox OS
b. Przeglądarka internetowa, z włączoną obsługą JavaScript, w tym:
- Chrome (min. wersja 23)
- Edge (dowolna wersja)
- Firefox (min. wersja 21)
- Opera (min. wersja 15)
- Chrome for Android (min. Android 6.0)
- iOS Safari (min. wersja 6)
- Samsung Internet (min. wersja 4)
- Opera Mobile (min. wersja 72)
- Android Browser (min. wersja 4.4.4)
2.9. Zamówienia w sklepie internetowym INTERSPORT są realizowane wyłącznie na terenie Polski. Zamówienia należy składać w języku polskim. Oferta sklepu internetowego INTERSPORT obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
2.10. Ceny podawane w sklepie internetowym INTERSPORT są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. INTERSPORT Polska S.A. zastrzega sobie prawo do zmiany cen, z zastrzeżeniem że zmiany cen nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia zamówienia przez obsługę sklepu. W przypadku gdy cena podana w
potwierdzeniu zamówienia jest różna od ceny znajdującej się w sklepie internetowym klient ma prawo do odstąpienia od umowy.
2.11. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, powiadomienie zostanie wysłane na adres e-mail wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia. W przypadku zapłaty przez Klienta za zamówienie, o którym mowa w zdaniu powyżej, Sklep zwróci wpłacone pieniądze zgodnie z pkt. 6.5.
2.12. W przypadku braku zapłaty za towar objęty zamówieniem w terminie 14 dni od dnia złożenia zamówienia, Sklep anuluje złożone zamówienie, o czym Klient zostanie poinformowany, poprzez wysłanie wiadomości na podany przez Klienta adres e-mail.
2.13. Dla Klientów posiadających konto w sklepie internetowym faktura do paragonu dostępna jest po zalogowaniu w panelu Spółka INTERSPORT Polska S.A. prowadząca sklep internetowy, wystawia dokument sprzedaży w postaci papierowego wydruku faktury VAT do paragonu. Dokument ten jest dołączany do wysyłanego towaru.
2.14. Po dokonaniu wysyłki zakupionego towaru, Sklep w ramach realizacji umowy z Klientem jest uprawniony przesłać Klientowi na adres poczty elektronicznej zaproszenie do wypełnienia ankiety w celu zbadania jego opinii o przeprowadzonej transakcji, na co Klient nie musi wyrażać zgody. Klient jest uprawniony a nie zobowiązany do wypełnienia ankiety.
2.15. Istnieje bezwzględny zakaz dostarczania przez usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
2.16. Sprzedawca informuje, iż zdjęcia prezentujące oferowany Towar mają jedynie charakter poglądowy. Rzeczywisty wygląd w tym w szczególności kolor i struktura materiału mogą odbiegać od prezentowanego na zdjęciach, bowiem mogą zależeć od ustawień monitora, nasycenia kolorów itp. W przypadku gdyby zakupiony Towar nie spełniał wymagań Kupujący jest uprawniony do odstąpienia od umowy.
2.17. Sprzedawca, wykonując obowiązek wynikający z art. 12a ustawy o prawach konsumenta, przedstawia ogólne informacje, dotyczące głównych parametrów decydujących o plasowaniu w rozumieniu art. 2 pkt 11 ustawy z dnia 23 sierpnia 2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym ofert przedstawionych konsumentowi w wyniku wyszukiwania, oraz względnym znaczeniu tych parametrów w porównaniu z innymi parametrami. Parametry plasowania >
3. WARUNKI DOSTAWY TOWARÓW
3.1. Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionego towaru:
a. odbiór osobisty we wskazanym salonie INTERSPORT (po wcześniejszym opłaceniu zamówienia);
b. dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej.
c. dostawa do paczkomatów InPost (po wcześniejszym opłaceniu zamówienia);
3.2. INTERSPORT Polska S.A. będzie dążył do realizacji złożonego zamówienia w możliwie najkrótszym terminie od momentu złożenia przez Klienta zamówienia, z zastrzeżeniem pkt 2.7 jednak termin ten może ulec wydłużeniu w przypadku dużej ilości zamówień, konieczności kompletacji zamówienia składającego się z kilku produktów lub w razie wystąpienia szczególnych przypadków. W takich sytuacjach Klient jest uprawniony do odstąpienia od umowy.
3.3. Realizacja zamówienia z formą płatności „przedpłata” następuje po zaksięgowaniu środków na rachunku INTERSPORT Polska S.A. W momencie przygotowania zamówienia do wysyłki, Klient otrzymuje wiadomość e-mail informującą o tym fakcie oraz o danych na temat numeru przesyłki.
3.4. W momencie odbioru przesyłki Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności pracownika firmy doręczającej. Jeżeli przesyłka nie zawiera wskazanego w zamówieniu towaru, towar jest inny niż zamawiany, lub towar jest uszkodzony, Klient ma prawo nie przyjmować przesyłki, spisać w obecności Kuriera protokół szkody, oraz powinien niezwłocznie powiadomić INTERSPORT Polska S.A. telefonicznie kontaktując się z obsługą sklepu internetowego INTERSPORT Polska S.A. lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres sklep@intersport.pl
3.5. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu dostawy określonego w pkt 3.1.a oraz pkt 3.1.c, płatności za zamówione towary może zostać dokonana wyłącznie w formie przedpłaty.
3.6. Niezbędnym warunkiem odbioru osobistego zamówionego towaru we wskazanym salonie INTERSPORT, jest okazanie dowodu tożsamości, podanie numeru zamówienia oraz podanie kodu PIN otrzymanego mailem lub smsem. Klient powinien odebrać towar przygotowany do odbioru w ciągu 14 dni od daty otrzymania powiadomienia.
3.7. Przewidywany czas dostawy i jej koszt został określony w tabeli kosztów, stanowiącej załącznik do niniejszego regulaminu. Koszty dostaw mogą ulec zmianie wraz ze zmianą cenników operatorów. W takiej sytuacji Kupujący jest uprawniony do odstąpienia od umowy.
3.8. Zgodnie z prawem przewozowym kurierzy nie mają obowiązku wniesienia cięższych paczek niż 30kg do pierwszych drzwi.
3.9. W celu ułatwienia i usprawnienia procesu kupowania za pośrednictwem witryny https://www.intersport.pl, pomiędzy Klientem a Sklepem prowadzona jest komunikacja drogą mailową lub telefoniczną.
W ramach informacji o przebiegu procesu zamówienia (statusy) Klient będzie otrzymywał na podany przy logowaniu adres mailowy wiadomości dotyczące zamawianych przez niego produktów. Za wyjątkiem informacji dotyczącej anulowania zamówienia na życzenie Klienta lub z powodu braku towaru, e-maile zawierają numer zamówienia, listę zamówionych towarów, kwotę i wybrany sposób płatności, oraz sposób dostarczenia, a także dane odbiorcy.
• Potwierdzenie złożenia zamówienia - W momencie wpłynięcia zamówienia do Klient, otrzymuje on informację potwierdzającą złożenie oferty zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów. Zawiera ona numer zamówienia, wyszczególnienie wybranych towarów, wybrany sposób zapłaty i doręczenia, z podaniem adresu docelowego lub salonu INTERSPORT w którym zamówienie zostanie odebrane.
• Płatność przelewem lub kartą - W przypadku kiedy Klient wybrał płatność przelewem lub kartą kredytową, może otrzymać dwa rodzaje informacji, w zależności od tego czy potwierdzenie przelewu/autoryzacja karty przebiegła pomyślnie, czy nie.
• Brak potwierdzenia przelewu - W sytuacji kiedy kolejne próby zapłaty przelewem lub kartą kredytową są nieskuteczne, Klient otrzymuje stosowną informację o zaistniałym problemie, z prośbą o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, i zastrzeżeniem że realizacja zamówionych pozycji została wstrzymana do czasu wyjaśnienia sytuacji.
• Częściowa kompletacja zamówienia/brak towaru - Może zajść również sytuacja kiedy nie wszystkie zamówione pozycje są osiągalne. W takim przypadku Klient otrzymuje wiadomość z informacją o tym jakie pozycje zostały skompletowane i w jego gestii pozostaje decyzja czy anulować całe zamówienie, czy realizować w kształcie w jakim jest w danym momencie możliwe. W zależności od decyzji podjętej przez Klienta zostanie wysłany e-mail potwierdzający całkowite anulowanie zamówienia, bądź potwierdzenie jego modyfikacji. W przypadku nie podjęcia przez Klienta żadnej decyzji dotyczącej częściowej kompletacji zamówienia w przeciągu 7 dni, zamówienie zostaje automatycznie anulowane, o czym Klient zostaje powiadomiony stosowną wiadomością elektroniczną.
• Kompletacja i wysłanie zamówienia - Po całkowitym skompletowaniu zamówionych pozycji i ich wysłaniu klient otrzymuje wiadomość potwierdzającą ten fakt, oraz zawierający informacje o przesyłce.
• Zamówienie gotowe do odbioru - W momencie przygotowania towaru od odbioru w wybranym przez Klienta salonie stacjonarnym, Klient otrzymuje odpowiednie powiadomienie o możliwości odbioru towaru z kodem PIN niezbędnym do odbioru zamówienia. Towar należy odebrać w terminie 14 dni od otrzymania powiadomienia.
• Anulowanie zamówienia - W przypadku anulowania zamówienia na wyraźne życzenie klienta lub z powodu braku wpłaty, kupujący otrzymuje stosowną informację.
4. REKLAMACJE I GWARANCJE
4.1. Sklep zobowiązany jest do wydania towaru bez wad. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przysługuje w szczególności uprawnienie do złożenia reklamacji na zasadach określonych w Kodeksie Cywilnym, zaś w przypadku Kupującego będącemu konsumentem na podstawie ustawy o prawach konsumenta. Klient może żądać naprawy towaru, wymiany towaru na wolny od wad, obniżenia ceny towaru albo może odstąpić od umowy sprzedaży.
4.2. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń powstałych podczas dostawy Klient powinien odesłać produkt na adres sklepu INTERSPORT Polska S.A. widniejący na fakturze VAT informując o tym fakcie Sklep.
4.3. Do reklamowanego towaru Klient powinien dołączyć dowód zakupu z opisem reklamacji.
4.4. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami polskiego prawa.
4.5. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz dzień powstania wady.
5. ZWROTY ZAKUPIONYCH TOWARÓW
5.1. Klient będący Konsumentem, może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki z zastrzeżeniem pkt. 5.2 niniejszej umowy. W celu odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Konsument może skorzystać z formularza internetowego zwierającego oświadczenie o odstąpieniu od umowy, który dostępny jest pod adresem: www.intersport.pl/zwrot-towaru.pl. Konsument zobowiązany jest wysłać w/w wypełnione oświadczenie na adres: INTERSPORT, Cholerzyn 382, 32-060 Liszki lub email sklep@intersport.pl oraz odesłać towar na adres „INTERSPORT Polska S.A., Cholerzyn 382, 32-060 Liszki” Wypełnione oświadczenie wraz z towarem może zostać również zwrócone w dowolnym salonie INTERSPORT na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Lista salonów dostępna jest pod adresem: http://www.intersport.pl/sklepy
5.2. Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który
został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są towary, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi towarami;
7) w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza towary inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub towarów;
9) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
10) o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze aukcji publicznej;
12) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu towarów, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał
konsumentowi potwierdzenie, o którym mowa w art. 15 ust. 1 i 2 albo art. 21 ust. 1 ustawy o prawach konsumenta;
14) o świadczenie usług, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, w przypadku których konsument wyraźnie zażądał od przedsiębiorcy, aby przyjechał do niego w celu dokonania naprawy, a usługa została już w pełni wykonana za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta.
5.3. W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, Klient powinien odesłać towar należycie zapakowany na adres siedziby firmy INTERSPORT Polska S.A., Cholerzyn 382, 32-060 Liszki lub oddać towar osobiście w dowolnym salonie INTERSPORT na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. Koszty zwrotu towaru są pokrywane przez Klienta. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
5.4. Zwracane towary powinny być kompletne i w oryginalnym opakowaniu. W przypadku zwrotu towarów wchodzących w skład zestawów konieczny jest zwrot całego kompletnego zestawu. Towary powinny być zwrócone w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu, tj. Konsument powinien postępować z towarem mając na uwadze, konieczność jego ewentualnego, późniejszego zwrotu. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
5.5. Z zastrzeżeniem odpowiednich postanowień Ustawy o prawach konsumenta, w przypadku zaistnienia okoliczności zobowiązujących Sklep do zwrotu należności wpłaconych przez Klienta na rzecz Sklepu, zwrot ten następuje nie później niż w terminie 14 dni. Co do sposobu, zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiej samej formy płatności, jaka została użyta w pierwotnej transakcji, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. W przypadku zamówienia z płatnością za pobraniem wykonanie przelewu nastąpi na wskazane przez Zamawiającego konto. Jeżeli Sprzedający nie zaproponował, że sam odbierze towar od konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
5.6. Zgodnie z art. 22(1) kodeksu cywilnego, za konsumenta uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
5.7. Kupujący posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
5.7.1. zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej;
5.7.2. zwrócenie się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej;
5.7.3. uzyskanie bezpłatnej pomocy w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Kupującym a Sprzedającym korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) Rzecznika Konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich);
5.7.4. złożenie skargi za pośrednictwem platformy internetowej ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Platforma ODR to również źródło informacji odnośnie do form pozasądowego rozstrzygania ewentualnych sporów pomiędzy przedsiębiorcami a Konsumentami.
5.8. Zawarte w niniejszym punkcie przepisy dotyczące Konsumenta, stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
5.9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
6. PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA i OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
6.1. Klient zakładając konto w Sklepie i podając swoje dane osobowe akceptuje Politykę Prywatności oraz Regulamin sklepu internetowego INTERSPORT.
6.2. Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji zamówienia internetowego lub udzielenia odpowiedzi na pytanie do chwili zakończenia procesu sprzedaży: w tym wystawienia faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do realizacji usługi.
6.3. Administratorem danych osobowych jest INTERSPORT Polska S.A. ("INTERSPORT") z siedzibą w Cholerzynie, Cholerzyn 382, 32-060 Liszki. Podstawą przetwarzania danych jest realizacja umowy - art. 6 ust. 1 lit. B Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. („RODO”).
6.4. Odbiorcami przetwarzanych przez INTERSPORT danych osobowych będą jedynie podmioty zewnętrzne wspierające obsługę zamówień internetowych oraz systemów teleinformatycznych. Dane osobowe Klienta nie będą przekazywane innym odbiorcom do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowych.
6.5. W związku z przetwarzaniem przez INTERSPORT danych osobowych, Klientowi przysługuje prawo dostępu do treści danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Oświadczenia w zakresie
realizacji ww. praw można składać do powołanego przez INTERSPORT Inspektora Ochrony Danych Osobowych na adres e-mail: iodo@intersport.pl
6.6. W związku z uprawnieniami Klienta wynikającymi z rękojmi za wady towaru, które zostały opisane w art. 556 i następne kodeksu cywilnego oraz przepisami dotyczącymi odpowiedzialności za zgodność towaru z umową wynikającymi z ustawy o prawach konsumenta oraz obowiązkami fiskalnymi INTERSPORT, dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane przez 8 lat od zakończenia procesu sprzedażowego.
6.7. Jeżeli Klient uzna, że jego dane osobowe przetwarzane są niezgodnie z przepisami obowiązującego prawa, przysługuje mu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).
6.8. W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, oraz dostosowania ich do indywidualnych potrzeb Klienta witryny INTERSPORT wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w urządzeniu końcowym Klienta. Klienta może dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez INTERSPORT znajdują się w Polityce Prywatności na www.intersport.pl.
6.9. INTERSPORT nie będzie udostępniał bez zgody Klienta dotyczących go danych osobowych innym podmiotom. Nie dotyczy to przypadków, gdy takie udostępnienie będzie dozwolone lub konieczne na podstawie odpowiednich przepisów prawa.
6.10. Dla korzystania z usług sklepu konieczne jest łączne spełnianie następujących wymogów technicznych:
a. posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (adresu email),
b. posiadanie dostępu do urządzenia umożliwiającego przeglądanie stron internetowych z zainstalowanym system operacyjnym umożliwiającym działanie tego urządzenia, zainstalowaną jedną z przeglądarek internetowych wymienionych w pkt 2.8 regulaminu
c. posiadanie aktywnego połączenia z siecią Internet,
d. posiadanie w używanej przez Użytkownika przeglądarce internetowej włączonej akceptacji plików Cookie („ciasteczek”),
e. posiadane w używanej przez Użytkownika przeglądarce internetowej włączonej obsługi skryptów Java Script (domyślnie włączona w przeglądarce).
6.11. INTERSPORT informuje, iż możliwe jest także posiadanie zainstalowanych innych systemów operacyjnych oraz przeglądarek internetowych w urządzeniu o którym mowa w pkt. 5.3, jednakże w takiej sytuacji zastrzega, iż ze względów technologicznych mogą wystąpić pewne utrudnienia.
7. PROMOCJE
7.1. Sklep internetowy organizuje specjalne Promocje dla zarejestrowanych użytkowników.
7.2. Podanie niepoprawnych/błędnych danych podczas rejestracji może skutkować niedostępnością Promocji.
7.3. Kody generowane w trakcie Promocji mają określoną ważność. Ich przedłużenie nie jest możliwe w systemie.
8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
8.1. INTERSPORT zastrzega sobie prawo do:
a. zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia, co nie dotyczy zamówień już potwierdzonych,
b. wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego INTERSPORT, co nie dotyczy zamówień już potwierdzonych,
c. wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego INTERSPORT,
d. przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży, co nie dotyczy zamówień już złożonych w ramach tych akcji i wyprzedaży.
8.2. Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz. 1495) Klient, kupując sprzęt elektryczny lub elektroniczny, ma prawo zwrócić stary (zużyty) sprzęt tego samego rodzaju do sklepu, w którym kupił nowy produkt. Adres sklepu znajduje się na dokumencie zakupu. Koszt przesyłki zużytego sprzętu ponosi Klient.
8.3. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
8.4. W przypadku chęci zamówienia hurtowego, prosimy o kontakt telefoniczny z Biurem Obsługi Klienta na numer (+4812 44 48 888) lub na adres e-mail: sklep@intersport.pl
8.5. Do zamówień dokonanych przed wejściem w życie niniejszego regulaminu mają zastosowanie zapisy poprzedniego regulaminu.
Załączniki:
Zwrot towaru
Lista sklepów stacjonarnych INTESPORT Polska S.A.
Koszty związane z wyborem form dostawy.
Link: regulaminy promocji
Regulamin wymiany i zwrotu towarów zakupionych przez konsumentów
w sklepach stacjonarnych INTERSPORT Polska S.A.
1. Zasady ogólne
1.1. Nowe towary zakupione przez Klientów w sklepach stacjonarnych INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie, Cholerzyn 382 32-060 Liszki, wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000216182, o wpłaconym kapitale zakładowym w wysokości 12.163.932,50 zł, Regon: 003900187, NIP: 676-001-65-53 („INTERSPORT”) mogą być wymieniane na inne lub zwracane w ciągu 14 dni od dnia zakupu, na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.
1.2. Podstawą dokonania wymiany lub zwrotu przez Klienta jest oryginał paragonu kasowego lub oryginał faktury VAT. Wyjątek stanowią posiadacze eKARTY INTERSPORT, którzy nie muszą okazywać dowodu zakupu pod warunkiem, że zakup został zarejestrowany na ich eKARCIE.
1.3. Zwrot towaru polega na złożeniu przez Klienta oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Następnie INTERSPORT wydaje Klientowi w zamian za zwracane towary środki pieniężne wydane na ich nabycie.
1.4. Wymieniany lub zwracany towar nie może nosić znamion uszkodzenia, używania, zabrudzenia, zarysowania lub śladów innych uszkodzeń. Powinien zawierać oryginalne opakowanie oraz metki informacyjne.
1.5. Klient może wymienić lub zwrócić towar w dowolnym sklepie INTERSPORT – nie ma konieczności dokonania tej operacji w sklepie, w którym dokonano zakupu. Zasada ta nie dotyczy salonów Outlet. W salonach Outlet można zwracać lub wymieniać produkty zakupione jedynie w tych salonach.
1.6. Wymianie lub zwrotowi nie podlegają towary sprzedawane na indywidualne zamówienie Kupującego.
1.7. Nie można dokonać wymiany lub zwrotu towarów zakupionych z rabatem udzielonym ze względu na uszkodzenia lub inne znamiona pogorszenia jakości.
2. Zasady rozliczania finansowego wymiany i zwrotu towarów
2.1. INTERSPORT oddaje należność za zwracany towar w wysokości równej cenie sprzedaży, oraz co do zasady, w tej samej formie, w jakiej Klient zapłacił za zakup tego towaru.
2.2. Jeżeli zapłata za zwracany towar została dokonana przy użyciu karty płatniczej, to zwrot uiszczonej ceny następuje na tę samą kartę płatniczą (o tym samym numerze). Klient jest zobowiązany do okazania odpowiedniego wydruku z terminala kart płatniczych potwierdzającego transakcję zakupu zwracanego towaru lub wydruku z rachunku karty płatniczej. Gdy Klient nie posiada karty płatniczej o tym samym numerze, istnieje wyłącznie możliwość wymiany towaru na inny o łącznej cenie równej lub wyższej od ceny zapłaconej przez Klienta za towar wymieniany. W takim przypadku Klient zobowiązany jest dopłacić ewentualną różnicę w cenie.
2.3. Jeżeli zakup zwracanego towaru został dokonany przy użyciu bonów Sodexo to możliwa jest wyłącznie wymiana towaru na inny o łącznej cenie równej lub wyższej od ceny zapłaconej przez Klienta za towar wymieniany. Klient zobowiązany jest dopłacić ewentualną różnicę w cenie.
2.4 W przypadku zwrotu towarów nabytych w Salonach Sprzedaży przy użyciu Karty Podarunkowej przysługuje zwrot w postaci ponownego zasilenia Karty Podarunkowej użytej przy zakupie zwracanych produktów i jeżeli była dopłata, to wartość dopłaty. Nie ma możliwości zwrotu tylko wybranych Towarów, musi zostać dokonany zwrot wszystkich pozycji na paragonie. Karta Podarunkowa, którą Wydawca ponownie zasili Użytkownikowi, będzie miała 12 miesięczny okres ważności, licząc od dnia jej zasilenia. Pozostałe sprawy dotyczące kart podarunkowych uregulowane są odrębnym Regulaminem Kart Podarunkowych INTERSPORT. Jeśli użytkownik płacił kodem Karty podarunkowej, zwrot następuje na tych samych warunkach, co w przypadku fizycznej Karty Podarunkowej.
3. Postanowienia końcowe
3.1. Treść niniejszego Regulaminu jest dostępna w każdym sklepie stacjonarnym INTERSPORT.
3.2. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 01 stycznia 2021 roku.
Zasady opisane w niniejszym Regulaminie nie stoją na przeszkodzie dochodzeniu roszczeń na podstawie ustawy – Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93).
Regulamin Programu Club Intersport
ważny od 08.10.2024 r.
1. POSTANOWIENIA WSTĘPNE
1.1 Organizatorem Programu Club Intersport jest INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie, Cholerzyn 382, 32-060 Liszki, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000216182, z wpłaconym w całości kapitałem zakładowym w wysokości 12.163.932,50 zł, NIP 676-001-65-53.
1.2 Niniejszy regulamin określa zasady działania Programu Club Intersport (dalej: Program Club Intersport), a w szczególności prawa i obowiązki Uczestnika w związku z jego udziałem oraz korzyści, które wynikają z uczestnictwa w Programie. Postanowienia Regulaminu Programu mają zastosowanie wyłącznie do Uczestników Programu Club Intersport.
1.3 Program Club Intersport jest dobrowolnym i nieodpłatnym programem lojalnościowym działającym tylko na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
1.4 Uczestnicy Programu w zależności od ich aktywności w Programie Club Intersport mają prawo do określonego Pakietu Korzyści oferowanych w Programie Club Intersport.
2. DEFINICJE
2.1 Używane w Regulaminie określenia odpowiednio oznaczają:
- ORGANIZATOR PROGRAMU - INTERSPORT Polska S.A. z siedzibą w Cholerzynie, Cholerzyn 382, 32-060 Liszki, wpisana do rejestru przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy dla Krakowa Śródmieścia w Krakowie, Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000216182, z wpłaconym w całości kapitałem zakładowym w wysokości 8.274.492,50 zł, NIP 676-001-65-53;
- PROGRAM Club Intersport lub PROGRAM - program przygotowany i prowadzony przez Organizatora Programu Club Intersport, adresowany do klientów Programu, którym będzie przyznawany Pakiet Korzyści z tytułu uczestnictwa w Programie Club Intersport. Regulamin uwzględnia współpracę z Partnerami w celu wzbogacania Programu Club Intersport o nowe korzyści;
- REGULAMIN PROGRAMU - niniejszy regulamin Programu Club Intersport, który definiuje prawa i obowiązki Uczestnika w Programie Club Intersport, w szczególności korzyści płynące z przynależności do Programu Club Intersport;
- UCZESTNIK – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych biorąca regularny udział w Programie Club Intersport na zasadach przewidzianych w niniejszym Regulaminie programu;
- SKLEP – każdy sklep stacjonarny Organizatora na terenie Rzeczypospolitej Polskiej;
- SKLEP INTERNETOWY – serwis internetowy umożliwiający zakupy przez Internet, prowadzony przez Organizatora za pośrednictwem strony www.intersport.pl;
- eKARTA INTERSPORT – elektroniczna karta z indywidualnym numerem Uczestnika przyznawana przez Organizatora Programu zgodnie z niniejszym Regulaminem Programu, która jest przeznaczona do wykorzystywania przez Uczestnika w celu korzystania z Pakietu Korzyści oferowanych w Programie Club Intersport;
- FORMULARZ REJESTRACYJNY - formularz zgłoszeniowy do Programu Club Intersport udostępniany przez Organizatora Programu za pośrednictwem Internetu na stronie www.intersport.pl lub w miejscach przeznaczonych do rejestracji Uczestników w sklepach tzw. infokioskach lub komputerach sklepowych, zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie Programu, stanowiący wniosek tej osoby o przyjęcie jej do Programu Club Intersport, jako Uczestnika Programu Club Intersport;
- KONTO UCZESTNIKA – indywidualne konto na stronie internetowej www.intersport.pl zawierające informacje dotyczące Uczestnika, w szczególności informacje o dokonywanych przez niego zakupach, przyznanych punktach, rabatach, bonach i o przygotowywanych dla niego specjalnych ofertach oraz informacje o innych wydarzeniach, które mogą być interesujące dla Uczestnika. Do każdego konta przypisana jest elektroniczna Karta (eKARTA), którą Uczestnik powinien posługiwać się w programie;
- PAKIET KORZYŚCI - każdy rodzaj korzyści przyznany Uczestnikowi przez Organizatora Programu lub Partnerów tj. wszelkiego rodzaju punkty, rabaty, zniżki na zakup towarów lub świadczonych usług i inne;
- PUNKTY ZA ZAKUP – punkty przyznawane Uczestnikom za zakupy w Sklepie lub Sklepie Internetowym. Punkty za zakup są wymieniane na zniżki lojalnościowe na zasadach opisanych w Regulaminie. Punkty za zakup są aktywowane w 31 dniu od momentu pozyskania przez Uczestnika. Tego rodzaju punkty są aktywne przez 1 rok (365 dni);
- PUNKTY OKAZJONALNE - punkty przyznawane Uczestnikom za aktywności nie sprzedażowe lub w ramach okresowych promocji. Punkty okazjonalne są wymieniane na zniżki lojalnościowe w zasadach opisanych w regulaminie. Punkty okazjonalne są aktywne w momencie przekazania Uczestnikowi. Tego rodzaju punkty są ważne przez 30 dni kalendarzowych od daty przyznania;
- ARTYKUŁY SPORTOWE - to towary objęte Programem, których nabycie uprawnia do korzystania z Pakietu Korzyści;
- DZIENNE ZAKUPY – łączna wartość wszystkich zakupów Artykułów Sportowych dokonana w ciągu jednego dnia (pod warunkiem, że na dokumentach widnieje ta sama data zakupu) w sklepach INTERSPORT na terenie RP, zakup usług nie jest wliczany do łącznej wartości dziennych zakupów;
- BAZA DANYCH ORGANIZATORA - zbiór danych osobowych Uczestników biorących udział w Programie Club Intersport, w tym w szczególności przekazanych w Formularzu Rejestracyjnym, które są przetwarzane przez Organizatora Programu lub inny podmiot, któremu Organizator Programu może powierzyć przetwarzanie danych osobowych zgodnie z art. 31 ust. 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych,
w celu realizacji Programu. Odbiorcami danych osobowych będą: podmioty świadczące usługi informatyczne, usługi hostingowe, prawne, windykacyjne, w tym ochrony danych, operatorzy pocztowi i kurierzy, firmy konsultingowe, biura rachunkowe, banki, inne które wspierają Administratora w realizacji jego działalności, inne działające na podstawie przepisów obowiązującego prawa i w jego granicach; - PARTNER - podmiot, z którym Organizator Programu podpisał umowę uprawniającą taki podmiot do przyznawania Uczestnikom Programu Korzyści i który jest wskazany na stronie internetowej www.intersport.pl ;
- PROMOCJA OGÓLNA – to rodzaj promocji kierowany do wszystkich klientów (Uczestników Programu i klientów nie będących uczestnikami Programu) polegający na obniżeniu wartości zakupów. Każda tego typu promocja działa w oparciu o własny regulamin promocji;
- PROMOCJA DLA UCZESTNIKA – to rodzaj promocji kierowany wyłącznie do Uczestników Programu polegający na obniżeniu wartości zakupów. Każda tego typu promocja działa w oparciu o własny regulamin promocji.
- PRZECENA – to bezpośrednia obniżka ceny na metce produktu, widoczna jest wówczas cena pierwotna i cena obniżona;
- ZNIŻKA CENOWA – to jednorazowa indywidualna bezpośrednia obniżka ceny przy kasie udzielona przez kasjera lub kierownika sklepu;
- ZNIŻKA LOJALNOŚCIOWA – to jednorazowa indywidualna bezpośrednia obniżka ceny udzielona Uczestnikowi w zamian za punkty na zasadach określonych w Regulaminie;
- BIURO OBSŁUGI KLIENTA - dział powołany przez Organizatora Programu w celu jak najlepszej obsługi Programu. Godziny pracy Biura Obsługi Klienta są dostępne w zakładce https://www.intersport.pl/o-intersport/kontakt/ . Koszt połączenia z numerem Biura Obsługi Klienta równy stawce operatora, +48 12 44 48 888.
3. PAKIET KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW PROGRAMU Club Intersport
3.1 PRZYZNAWANIE PUNKTÓW za każde zakupy dokonywane w Sklepie i w Sklepie Internetowym z wykluczeniem: zakupu usług i kart podarunkowych oraz zakupów towarów dokonywanych w Sklepach INTERSPORT oferowanych przez inne podmioty. Ilość punktów naliczana jest zgodnie z zasadami określonymi w pkt. 6 niniejszego Regulaminu.
3.2 INFORMACJE O PROMOCJACH. Otrzymywanie informacji o ofertach promocyjnych i wyprzedażach za pośrednictwem środków komunikacji mobilnej i elektronicznej (sms, poczta e-mail, aplikacja mobilna).
3.3 IMPREZY. Zaproszenie do uczestnictwa w imprezach i promocjach organizowanych tylko dla Uczestników Programu.
3.4 Pakiet Korzyści dla Uczestników Programu może zostać poszerzony o dodatkowe Korzyści; o jego poszerzeniu Organizator Programu poinformuje na stronie www.intersport.pl
4. PRZYSTĄPIENIE DO PROGRAMU Club Intersport
4.1 Do Programu może przystąpić każda osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych.
4.2 Warunkiem przystąpienia do Programu Club Intersport jest rejestracja w Sklepie, Sklepie Internetowym lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta oraz zaakceptowanie warunków niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności i wykorzystania plików cookies w sklepie Internetowym („Polityka prywatności”).
4.3 Uczestnik wypełniając Formularz Rejestracyjny zobowiązany jest podać niezbędne dane do założenia konta w Programie Club Intersport tj: telefon komórkowy. Na podany numer telefonu Użytkownik otrzyma kod weryfikacyjny, który jest niezbędny do zakończenia procesu rejestracji. W celu przystąpienia do Programu Uczestnik obligatoryjnie powinien potwierdzić, że zapoznał się i akceptuje niniejszy Regulamin oraz Politykę prywatności INTERSPORT. Uczestnik w celu założenia konta uczestnika jest zobowiązany podać: płeć, imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail. Na koncie uczestnika jest możliwość uzupełnienia danych dodatkowych (opcjonalnie) jak dzień i miesiąc urodzenia, kraj oraz wyboru lub zmiany preferowanych kanałów komunikacji (E-mail, SMS, Push). Uczestnik jest zobowiązany zgłosić co najmniej jeden kanał komunikacji jako preferowany.
4.4 Formularz Rejestracyjny konta użytkownika powinien zostać uzupełniony osobiście przez Uczestnika Programu w sposób kompletny i zgodny z prawdą.
4.5 Dane klienta są umieszczane w Bazie Danych Organizatora w momencie podania numeru telefonu. Właściwie dokonana i potwierdzona przez Uczestnika kodem weryfikacyjnym rejestracja, zawierająca dane osobowe konieczne do realizacji przez Organizatora Programu postanowień niniejszego Regulaminu, zostanie wprowadzona do systemu informatycznego i umieszczona w Bazie Danych Organizatora Programu. Kod weryfikacyjny, przesłany na numer telefonu komórkowego niedoszłego Uczestnika, ważny jest do momentu wygaśnięcia sesji Formularza Rejestracyjnego. Brak potwierdzenia rejestracji kodem skutkuje tym, że eKARTA INTERSPORT nie zostanie aktywowana i klient nie będzie uprawniony do korzystania z Pakietu Korzyści.
4.6 Udział w Programie Club Intersport jest całkowicie dobrowolny i bezpłatny. Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w Programie Club Intersport w dowolnym momencie usuwając swoje dane za pomocą przycisku „Rezygnuj z programu lojalnościowego” lub poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
4.7 Uczestnik może powiązać z jednym numerem telefonu tylko jedno konto w Programie Club Intersport. Uczestnik może zmienić numer telefonu przypisany do konta tylko i wyłącznie z użyciem kodu weryfikacyjnego, który zostanie przesłany na numer telefonu podany w trakcie pierwszej rejestracji.
4.8 Po dokonaniu rejestracji, Uczestnikowi zostanie przyznany numer elektronicznej spersonalizowanej eKARTY INTERSPORT, która jest aktywna zaraz po potwierdzeniu rejestracji. Uczestnik poprzez link otrzymany w SMS lub eMail może dodać eKARTĘ INTERSPORT do portfela elektronicznego Google lub Apple. Dodanie eKARTY INTERSPORT do portfela elektronicznego oznacza automatyczną zgodę Uczestnika na otrzymywanie powiadomień PUSH.
4.9 Uczestnik Programu jest uprawniony do korzystania z całego Pakietu Korzyści wynikającego z uczestnictwa w Club Intersport od momentu otrzymania w formie elektronicznej lub wiadomości SMS potwierdzenia aktywacji jego konta.
5. ZASADY POUFNOŚCI I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH UCZESTNIKÓW
5.1 Uczestnik rejestrując się do Programu i podając swoje dane osobowe wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002, nr 101, poz. 926, z późn. zm.) a od 25 maja 2018 roku zgodnie z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych (RODO) przez INTERSPORT Polska S.A. w celu prawidłowej realizacji Programu Club Intersport. W procesie rejestracji Uczestnik akceptuje Politykę Prywatności oraz Regulamin Programu. Uczestnik może wyrazić fakultatywną zgodę na otrzymywanie od Organizatora informacji o promocjach lub Imprezach przysługujących w ramach Programu – w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej poprzez e-mail, push i wiadomości SMS. Uczestnik przyjmuje do wiadomości, że administratorem danych jest Organizator Programu.
5.2. Zgody, o której mowa w pkt. 5.1 powyżej, zostają udzielone poprzez zaznaczenie specjalnego pola w Formularzu Rejestracyjnym i mogą zostać cofnięte przez Uczestnika Programu w ramach aktualizacji danych na Koncie Indywidualnym. Cofnięcie akceptacji Polityki Prywatności lub/i Regulaminu Programu skutkuje rezygnacją z uczestnictwa w Programie poprzez usunięcie konta. Usunięcie konta jest równoznaczne
z usunięciem danych osobowych Uczestnika i cofnięciem wszystkich zgód. Organizator będzie przechowywał dane, w zakresie dopuszczonym przez przepisy prawa, w celu dochodzenia lub obrony roszczeń lub obrony przed roszczeniami a po okresie przedawnienia roszczeń wszystkie dane zostaną trwale usunięte.
5.3 Udostępnienie danych Organizatorowi Programu przez Uczestnika w związku z uczestnictwem w Programie Club Intersport ma charakter całkowicie dobrowolny. Akceptacja Polityki Prywatności i Regulaminu Programu jest dobrowolna, stanowi jednak konieczny warunek przystąpienia do Programu.
5.4 Organizator Programu dążąc do poszanowania ochrony prywatności każdego z Uczestników Programu przedsięwziął wszelkie niezbędne środki, by przetwarzanie danych odbywało się w zgodzie z odpowiednimi regulacjami prawnymi, w szczególności na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2002, nr 101, poz. 926, z późn. zm.) a od 25 maja 2018 roku zgodnie z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych RODO. Organizator Programu zastosuje niezbędne środki bezpieczeństwa przetwarzania danych przewidziane rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 sierpnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. 2004, nr 100, poz. 1024, z późn. zm.) a od 25 maja 2018 roku zgodnie z Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych RODO.
5.5 Dane osobowe Uczestników Programu Club Intersport będą przetwarzane w celu realizacji Programu i posłużą do stworzenia Bazy Danych Uczestników Programu Club Intersport. Administratorem danych osobowych zawartych w wyżej wymienionej Bazie jest Organizator Programu.
5.6 Uczestnik jest zobowiązany niezwłocznie zawiadomić Organizatora Programu o każdej zmianie swoich danych osobowych, poprzez aktualizację danych na Koncie Indywidualnym.
5.7 Każdy Uczestnik ma prawo dostępu do treści danych, prawo ich sprostowania, prawo usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym), prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Oświadczenia w zakresie realizacji wyżej wymienionych praw oraz wszelkie uwagi prosimy kierować pod adres e-mail: kontakt@intersport.pl lub telefonicznie (+48 12 44 48 888) dzwoniąc do Biura Obsługi Klienta. Uczestnik może również sam dokonać aktualizacji swoich danych osobowych na stronie www.intersport.pl po zalogowaniu się na swoim Koncie Indywidualnym.
5.8 Dostęp do przekazywanych przez Uczestników danych mają wyłącznie te obszary, którym dane te są potrzebne do wypełnienia obowiązków umownych lub prawnych, czy do realizacji prawnie uzasadnionych interesów. W ramach stosunków umownych Organizator współpracuje również z podwykonawcami lub usługodawcami, którzy mogą mieć dostęp do danych osobowych Uczestników.
6. ZASADY PRZYZNAWANIA PUNKTÓW
6.1 Po zarejestrowaniu się do Programu Uczestnikowi przysługuje:
a) 50 punktów powitalnych, aktywowane na następny dzień po dokonaniu rejestracji o godzinie 9.00. Pula punktów powitalnych jest przyznawana jednorazowo każdemu uczestnikowi, który dokona rejestracji w programie Club Intersport. Pula punktów powitalnych jest ważna przez 30 dni od daty aktywacji.
Organizator ma prawo do modyfikacji lub wyłączenia bonusu powitalnego.
b) pula punktów za zakup produktów z asortymentu Sklepu lub Sklepu Internetowego w czasie trwania Programu przyznawana jest w wysokości:
*2% wartości brutto w przypadku produktów przecenionych,
*5% wartości brutto w przypadku produktów nieprzecenionych
przy czym w przypadku gdy kwota produktu jest wyrażona w niepełnych złotych, kwotę, na podstawie której zostaną przyznane Punkty zaokrągla się w ten sposób, że końcówki kwot pomija się.
Punkty zebrane za dokonane zakupy są aktywowane po 30 dniach od daty zakupu. Punkty za zakup są ważne 1 rok (356 dni) od daty aktywacji. Łączna liczba punktów jaką otrzyma Uczestnik w ramach zakupu w Sklepie lub Sklepie Internetowym będzie widoczna na paragonie lub w podsumowaniu zamówienia w przypadku zakupu w Sklepie Internetowym.
c) dodatkowe punkty nie sprzedażowe – według osobnych zasad i regulaminów ustanowionych przez Organizatora.
6.2 Warunkiem otrzymania punktów za zakupy jest podanie przy kasie w Sklepie numeru eKARTA lub numeru telefonu lub okazanie karty elektronicznej. W przypadku zakupów w Sklepie internetowym www.intersport.pl zalogowanie się na Koncie Uczestnika.
6.3 W przypadku zakupów w Sklepie lub Sklepie Internetowym punkty za zakupy aktywowane są po 30 dniach od daty realizacji zakupu pod warunkiem, że nie dokonano zwrotu zakupionych produktów. W przypadku zwrotu częściowego, punkty będą aktywowane wyłącznie dla niezwróconych produktów zgodnie z zasadami opisanymi w punkcie 6 b).
6.4 W przypadku dokonania zwrotu produktu za zakup którego naliczono Punkty, w szczególności z uwagi na odstąpienie od umowy sprzedaży, Organizator zastrzega sobie możliwość odliczenia z Konta odpowiedniej liczby Punktów, odpowiadającej liczbie Punktów przyznanej za zakupiony produkt , który jest zwracany, określonej w sposób wskazany w 6.1. W przypadku zakupów w Sklepie Internetowym za dokonanie zakupu uznany jest moment dokonania płatności za zamawiane produkty.
6.5 Nie ma możliwości przenoszenia Punktów z jednego Konta na inne Konto lub przypisywania do Konta Punktów z innego Konta.
6.6 Organizator ma prawo weryfikować zasadność naliczania Punktów. W przypadku stwierdzenia nienależnego naliczenia Punktów lub naliczenia Punktów z naruszeniem Regulaminu Organizator zastrzega sobie możliwość odliczenia nienależnie naliczonych Punktów z Konta. O dokonanym odliczeniu i jego podstawie Uczestnik jest niezwłocznie powiadamiany na Koncie. Wątpliwości dotyczące odliczania nienależnie naliczonych Punktów lub zablokowania Konta Uczestnik może wyjaśnić przez kontakt mailowy: kontakt@intersport.pl lub w ramach procedury reklamacyjnej
7. REALIZACJA PUNKTÓW
7.1 W celu realizacji zakupów z użyciem punktów należy zgłosić kasjerowi chęć ich wykorzystania oraz okazać eKARTĘ lub podać jej numer lub podać numer telefonu przed dokonaniem płatności, a w przypadku zakupów w sklepie internetowym www.intersport.pl należy zalogować się na koncie Uczestnika i użyć aktywnych punktów na ścieżce zakupowej (w koszyku).
7.2 Uczestnik jest uprawniony do wymiany zgromadzonych i aktywnych punktów na zniżki w stosunku 1pkt. = 1zł zniżki.
7.3 Uczestnik może wykorzystać dowolną liczbę aktywnych punktów, przypisanych do jego eKARTY przy zakupie produktów.
7.4 Uczestnik może obniżyć wartość dokonywanych zakupów za pomocą aktywnych punktów maksymalnie do kwoty 1zł za pojedynczy produkt.
7.5 Punkty mogą być użyte również na produkty objęte promocją i wyprzedażą jeśli regulamin innej promocji organizowanej przez Organizatora Programu nie stanowi inaczej.
8. KONTO INDYWIDUALNE
8.1 Każdy Uczestnik należący do Programu jest uprawniony do korzystania z własnego konta na stronie internetowej www.intersport.pl
8.2 Aby zalogować się na Koncie Indywidualnym Uczestnik powinien podać login oraz hasło.
8.3 Konto Indywidualne zapewnia Uczestnikowi:
a) podgląd dokonanych z wykorzystaniem eKARTY INTERSPORT zakupów w sklepach Organizatora;
b) podgląd przyznanych, wykorzystanych i niewykorzystanych punktów, saldo aktywnych punktów;
c) wgląd i możliwość aktualizacji danych osobowych, numer karty lojalnościowej oraz indywidualny numer Uczestnika w PROGRAMIE.
9. REZYGNACJA Z UDZIAŁU W PROGRAMIE
9.1 Uczestnik może w każdym czasie zrezygnować z uczestnictwa w Programie bez ponoszenia jakichkolwiek z tym związanych kosztów.
9.2 Uczestnik jest zobowiązany o rezygnacji poinformować Organizatora pisemnie na adres Organizatora Programu lub na adres e-mail Biura Obsługi Klienta: kontakt@intersport.pl. Uczestnik ma również możliwość rezygnacji z uczestnictwa w Club Intersport z poziomu konta Indywidualnego.
9.3 Rezygnacja oznacza usunięcie Konta Uczestnika Programu polegające na anonimizacji, dezaktywacji eKARTY INTERSPORT, niemożność skorzystania z punktów i całego Pakietu Korzyści.
9.4 Rezygnacja jest również jednoznaczna z cofnięciem zgody na przetwarzanie danych osobowych, jak również zgody na otrzymywanie informacji handlowej – w rozumieniu pkt. 5 niniejszego Regulaminu. Osoba może utracić status Uczestnika, gdy nie przestrzega niniejszego Regulaminu Programu lub podała nieprawdziwe dane w Formularzu Rejestracyjnym.
9.5 Z uwagi na fakt, że Uczestnikiem jest osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat, Uczestnik posiada pełną zdolność do czynności prawnych na zasadach przewidzianych w niniejszym Regulaminie Programu.
10. REKLAMACJE
10.1 Prawo do składania reklamacji w zakresie funkcjonowania Programu Club Intersport, przysługuje każdemu Uczestnikowi Programu.
10.2 Reklamacje można składać telefonicznie poprzez kontakt z Biurem Obsługi Klienta lub pisemnie na adres Organizatora Programu lub drogą elektroniczną na adres: kontakt@intersport.pl
10.3 Reklamacja powinna zawierać krótki opis problemu będącego podstawą złożenia reklamacji, datę i godzinę jego wystąpienia oraz oznaczenie Uczestnika (w tym jego imię, nazwisko, , adres e-mail).
10.4 Reklamacje rozpatrywane są przez Organizatora Programu w terminie do 14 dni roboczych, licząc od następnego dnia roboczego, w którym Organizator Programu otrzymał reklamację.
10.5 W przypadku złożenia reklamacji w sposób wskazany powyżej, Organizator Programu poinformuje użytkownika o wyniku rozpoznania reklamacji na adres poczty elektronicznej wskazany uprzednio przez Uczestnika.
10.6 Prawo do złożenia reklamacji nie wyłącza uprawnienia Uczestnika do dochodzenia swoich praw na drodze sądowej zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa ani w żaden sposób nie wyłącza/ogranicza jego praw wynikających z przepisów o rękojmi określonych w Kodeksie cywilnym.
11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
11.1 Regulamin Programu może zostać zmieniony przez Organizatora Programu w każdym czasie.
11.2 Każdorazowo, w przypadku zmian dokonanych w Regulaminie, Organizator Programu powiadomi Uczestnika o dokonanych zmianach w Regulaminie poprzez udostępnienie zmienionego tekstu Regulaminu w sklepach INTERSPORT, na stronie internetowej Programu www.intersport.pl lub za pomocą innych środków komunikacji np. poczty elektronicznej. Wybór sposobu powiadomienia przysługuje Organizatorowi Programu.
11.3 Wprowadzenie zmian do Regulaminu uprawnia Uczestnika do rezygnacji z uczestnictwa w Programie w każdym czasie.
11.4 Zmiana Regulaminu Programu staje się skuteczna po upływie 48 godzin od końca dnia udostępnienia Regulaminu Programu zgodnie z pkt. 11.2 powyżej.
11.5 Organizator Programu zastrzega sobie prawo zmiany listy Partnerów Programu Club Intersport oraz Pakietu Korzyści. Uczestnik może zgłaszać w każdym czasie swoje uwagi lub spostrzeżenia drogą elektroniczną na adres Biura Obsługi Klienta. Pkt. 11.3 stosuje się odpowiednio.
11.6 Organizator Programu zastrzega sobie również prawo zawieszenia lub zakończenia Programu w każdym czasie, za uprzednim zawiadomieniem, które będzie miało miejsce na minimum 30 dni przed planowanym zakończeniem Programu. Niemniej jednak Bony przyznane Uczestnikom przed datą zakończenia programu będą mogły zostać wykorzystane po jego zakończeniu w terminach obowiązywania punktów
11.7 W przypadku zawieszenia lub zakończenia Programu, o którym mowa w pkt. 11.6 powyżej, Organizator Programu zobowiązuje się do opublikowania informacji o takim zawieszeniu lub zakończeniu działalności z miesięcznym wyprzedzeniem na stronie internetowej Programu www.intersport.pl
11.8 Niniejszy Regulamin Programu Club Intersport wchodzi w życie w dniu 08 października 2024 roku.
Regulaminy promocji
Data rozpoczęcia | Data zakończenia | Nazwa promocji | Link do regulaminu |
17.12.2024 | 23.12.2024 | Regulamin konkursu „Promocja z kodem BOOM20” | regulamin (PDF) |
09.12.2024 | 13.12.2024 | Regulamin konkursu „Wygraj buty Asics” | regulamin (PDF) |
06.12.2024 | 09.12.2024 | Regulamin promocji „Promocja z kodem GIFT15“ | regulamin (PDF) |
13.11.2024 | 20.11.2024 | Regulamin promocji „Promocja z kodem BLACK15“ | regulamin (PDF) |
04.11.2024 | 11.11.2024 | Regulamin promocji „Promocja z kodem DPD15“ | regulamin (PDF) |
30.10.2024 | 04.11.2024 | Regulamin promocji „Promocja z kodem TRICK15“ | regulamin (PDF) |
25.10.2024 | 04.11.2024 | Regulamin promocji „Promocja z kodem TRICK10“ | regulamin (PDF) |
27.09.2024 | 30.09.2024 | Regulamin promocji „Promocja NIKE -15%“ | regulamin (PDF) |
14.08.2024 | 19.08.2024 | Regulamin promocji „Promocja Back to school -15%“ | regulamin (PDF) |
17.06.2024 | 30.06.2024 | Regulamin promocji „Promocja z kodem dla nauczycieli WF“ | regulamin (PDF) |
18.06.2024 | 30.06.2024 | Regulamin promocji „Promocja z kodami Bezcenne chwile“ | regulamin (PDF) |
28.06.2024 | 31.07.2024 | Regulamin promocji „Promocja z kodem MEDIAMARKT“ | regulamin (PDF) |
28.06.2024 | 30.06.2024 | Regulamin promocji „Promocja z LATO“ | regulamin (PDF) |
17.06.2024 | 30.06.2024 | Regulamin promocji „Promocja kody za ŻAPPSY“ | regulamin (PDF) |
24.04.2024 | 25.05.2024 do godziny 12:00 | Regulamin promocji „Promocja z kodem adidas“ | regulamin (PDF) |
23.04.2024 | 06.05.2024 | Regulamin promocji „Promocja z kodem MCK20“ | regulamin (PDF) |
20.04.2024 | 30.04.2024 | Regulamin promocji „ Rabat 25% przy zakupie minimum 2 produktów marki McKinley. Promocja obowiązuje na odzież i obuwie z kategorii outdoor” (sklepy stacjonarne) | regulamin (PDF) |
11.04.2024 | 30.04.2024 | Regulamin promocji „Promocja z kodem POLSKA20“ | regulamin (PDF) |
21.03.2024 | 28.03.2024 | Regulamin promocji „Promocja z kodem WIOSNA15“ | regulamin (PDF) |
14.03.2024 | 31.03.2024 | Regulamin promocji „Wyprzedaż kolekcji zimowej dodatkowe 10% na sprzęt i 20% rabatu na odzież narciarską“ | regulamin (PDF) |
07.03.2024 | 14.03.2024 | Regulamin promocji „Promocja z kodem WOMEN20“ | regulamin (PDF) |
02.03.2024 | 30.06.2024 | Regulamin promocji „Voucher Lewińskie Szutry” | regulamin (PDF) |
21.02.2024 | 19.03.2024 | Regulamin promocji „Wyprzedaż kolekcji zimowej dodatkowe 10% na sprzęt i 15% rabatu na odzież narciarską “ | regulamin (PDF) |
29.01.2024 | 31.01.2024 | Regulamin promocji „Darmowa Dostawa od 100 zł 29.01-31.01.2024” | regulamin (PDF) |
25.10.2023 od godziny 17:00 |
04.11.2023 do godziny 22:00 |
Regulamin promocji „Dodatkowy rabat -20% przy zakupach powyżej 250zł ” | regulamin (PDF) |
13.09.2023 | 18.09.2023 | Regulamin promocji „ODZIEŻ, OBUWIE z kategorii; sportstyle, running, fitness, trening drugi produkt -30%” | regulamin (PDF) |
26.07.2023 | 21.08.2023 | Regulamin promocji „ ODZEŻ i OBUWIE 1 + 1 = 3 ” | regulamin (PDF) |
22.06.2023 | 26.06.2023 | Regulamin promocji „DZIEŃ TATY dodatkowy rabat -10% - sporty drużynowe, sporty wodne, rekreacja“ | regulamin (PDF) |
29.12.2022 | 04.01.2023 | Regulamin promocji „Z kodem NOWYROK rabat - 20% na narty, buty narciarskie, łyżwy, odzież turystyczną” | regulamin (PDF) |
29.11.2022 | 04.12.2022 | Regulamin promocji „DODATKOWY RABAT -10% na wybrane produkty marek NIKE, adidas, REEBOK, UA, 4f” | regulamin (PDF) |
29.11.2022 | 30.11.2022 | Regulamin promocji „CYBER WEEK do -60%” | regulamin (PDF) |
28.11.2022 | 28.11.2022 | Regulamin promocji „CYBER MONDAY do -60%” | regulamin (PDF) |
18.11.2022 | 27.11.2022 | Regulamin promocji „BLACK FRIDAY do -60%” (sklep internetowy) | regulamin (PDF) |
18.11.2022 | 30.11.2022 | Regulamin promocji „Black Friday drugi produkt -60%” (sklepy stacjonarne) | regulamin (PDF) |
22.09.2022 | 03.10.2022 | Regulamin promocji „RABAT -25% NARTY I BUTY NARCIARSKIE” (sklep internetowy)” | regulamin (PDF) |
22.09.2022 | 03.10.2022 | Regulamin promocji „RABAT -25% NARTY I BUTY NARCIARSKIE” (sklepy stacjonarne)” | regulamin (PDF) |
01.09.2022 | 30.09.2022 | Regulamin promocji „BACK TO SPORT drugi produkt do -40% Nike, Adidas, Reebok, Energetics (sklepy stacjonarne)” | regulamin (PDF) |
Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami
Zadzwoń do Biura Obsługi Klienta
+48 12 444 88 88
Poniedzałek - Piątek
08:00 - 16:00
Sobota
09:00 - 15:00
Napisz do nas.