Pomoc
Jak mogę sprawdzić gdzie znajduje się moja przesyłka?
Wystarczy uruchomić stronę internetową www.dpd.com.pl i w polu nr przesyłki wpisać nr otrzymany w emailu. Strona powinna wskazać miejsce i godzinę zalogowania przesyłki.
Przesyłka wprowadzana jest do systemu DPD po godzinie 19:00 w dniu odbioru przez kuriera, dlatego wcześniej może nie być w systemie widoczna.
W jaki sposób realizowane są zamówienia w Sklepie Internetowym?
Zamówienia przyjmowane po godzinie 14:00 są przekazywane do realizacji kolejnego dnia rano. Sprawdzana jest dostępność w magazynie głównym, jeżeli towar nie jest dostępny z magazynu głównego realizacja zlecenia przydzielana jest do jednego z kilkudziesięciu salonów Intersport Polska SA. Zamówienie zmienia status na „W trakcie realizacji”. Towar po skompletowaniu i wydrukowaniu dokumentu sprzedaży odbierany jest przez kuriera. Zamówienie zmienia status na „Wysłany”, a pod wskazany w zamówieniu adres wysyłany jest email z nr listu przewozowego.
Dlaczego nr listu przewozowego mojego zamówienia nie jest widoczny na stronie internetowej kuriera?
Nr przesyłki wprowadzana jest do systemu po godzinie 19:00 w dniu odbioru przez kuriera. Od tego momentu można śledzić jej kolejne etapy dostarczania poprzez stronę kuriera www.dpd.com.pl
Czy można wierzyć dostępności produktów prezentowanej na stronie esklepu?
Dokładamy wszelkich starań aby prezentowane stany magazynowe towarów były aktualne, jednak w wyjątkowych sytuacjach, gdy zamawiany towar jest zarezerwowany lub uszkodzony zachodzi konieczność anulowania zlecenia którego nie jesteśmy w stanie zrealizować. Zawsze w takich sytuacjach klient otrzymuje informację emailem lub telefonicznie.
Jak szybko od zamówienia otrzymam zamówiony towar?
Jeżeli zamówienie zostało złożone i opłacone do godziny 12:00 (poniedziałek-czwartek) jest duża szansa, że zamówiony towar zostanie wysłany jeszcze tego samego dnia. Przy zamówieniu kurierem towar ten powinien dotrzeć do odbiorcy kolejnego dnia.
Jeżeli zamówienie zawiera więcej niż jeden produkt i istnieje konieczność skompletowania zamówienia przed jego wysłaniem, czas wysyłki może ulec wydłużeniu nawet do 4 dni, jednak zwykle nie przekracza 48 godzin.
Zamówienia złozone w piątek po godzinie 12:00, w sobotę i niedzielę najczęściej wysyłane są w poniedziałek.
Okresowo (przed świętami, w przypadku wyprzedaży, dużych ofert) czas realizacji zamowienia ze względu na dużą ilość obsługiwanych zleceń może ulec wydłużeniu.
Moja płatność nie przeszła. Jak ponownie opłacić zamówienie?
Wpłatę można dokonać przelewem tradycyjnym na poniższe konto bankowe:
Alior Bank SA,
ul. Łopuszańska 38D, 02-232 Warszawa
BIC/SWIFT: ALBPPLPW
IBAN: PL 81 2490 0005 0000 4600 8225 7490
W tytule przelewu należy podać nr zamówienia.
Posiadam eKartę. Czy można to wykorzystać w sklepie internetowym?
Aby móc korzystać z przywilejów eKarty należy zalogować się w sklepie internetowym przy użyciu swoich danych z eKarty.
Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami
Zadzwoń do Biura Obsługi Klienta
+48 12 444 88 88
Poniedzałek - Piątek
08:00 - 16:00
Sobota
09:00 - 15:00
Napisz do nas.