Koszty dostawy


​​​​​​​

Sposób dostawyWartość zamówienia
Koszt dostawy
Przedpłata na kontoPobranie przez kuriera
Kurier DPDdo 349 zł
13 zł17 zł
Kurier DPDpowyżej 349 zł
0 zł17 zł
Paczkomaty InPostdo 349 zł
10,99 zł-
Paczkomaty InPostpowyżej 349 zł
0 zł-
Odbiór osobisty*-0 zł-
Do zamówień powyżej 349 zł przesyłka GRATIS!



*Odbiór osobisty w sklepach INTERSPORT możliwy jest tylko po wcześniejszym opłaceniu zamówienia. Tylko po zaksięgowaniu wpłaty zamówienie zostanie przekazane do realizacji, a towar wysłany do salonu docelowego.


Dostępne formy płatności


Dla Państwa wygody oferujemy do wyboru następujące formy płatności:


Przelewy24 - system błyskawicznych transakcji elektronicznych. Udostępnia płatność kartami kredytowymi i debetowymi oraz błyskawiczne przelewy online. Przelewy potwierdzane są zwykle w kilka minut w automatycznym systemie transakcyjnym.


Płatność odroczona PayPo 30 dni - wybierając tą metode płatności możesz sprawdzić swoje zamówienie jeszcze przed zapłatą - jeśli okaże się, że chcesz je zwrócić, po prostu nie zapłacisz. Dzięki temu unikasz czekania na zwrot swoich pieniędzy. Więcej informacji o PayPo


Płatność ratalna - wychodząc na przeciw oczekiwaniom klientów udostępniamy możliwość zakupu na raty. Aktualna oferta ratalna dostępna tutaj.


Płatność kartą podarunkową - stanowi elektroniczny odpowiednik bonu towarowego, wydana na okaziciela, uprawnia użytkownika do jej realizacji w salonie sprzedaży, o wartości równej nominałowi, wyrażonemu na karcie (nie mniejszemu jednak niż 50zł), akceptowana jako środek płatniczy we wszystkich sklepach INTERSPORT w Polsce, ważna jest przez rok od momentu wydania.


Wysyłka za pobraniem - płatność gotówką kurierowi przy odbiorze zamówienia. Możliwa do wyboru jedynie w przypadku odbioru przesyłki pod własnym adresem klienta. Przesyłki z odbiorem w sklepie w przypadku wyboru tej płatności wysyłane są na adres klienta.


Bezpieczne zakupy


Bezpieczeństwo

Operator płatności elektronicznych Przelewy24 zapewnia najwyższy poziom bezpieczeństwa transakcji oraz danych klientów dokonujących płatności. Najnowsze metody szyfrowania danych w połączeniu ze światowej klasy platformą sprzętową gwarantują niezawodność dokonywanych transakcji przez naszych klientów.


Komunikacja

Wymiana informacji pomiędzy sklepem/serwisem oraz bramkami jest szyfrowana w oparciu o technologie SSL. Jest to rodzaj zabezpieczenia, polegający na kodowaniu danych przed ich wysłaniem do operatora płatności i dekodowaniu po bezpiecznym dotarciu na serwer sklepu co uniemożliwia osobą postronnym odczytanie danych identyfikacyjnych klienta naszego sklepu.


Sekcja Bezpieczeństwa

Nad prawidłowym przebiegiem realizacji transakcji, czuwa wyspecjalizowana sekcja bezpieczeństwa, a także profesjonalny Dział Obsługi Użytkownika Przelewy24. Wszystkie transakcje poddawane są monitoringowi. W przypadku odmowy dokonania płatności przez operatora, klient w każdej chwili ma możliwość sprawdzenia z jakich powodów transakcja nie może być zrealizowana (przykładowo: brak środków, przerwy w działaniu systemu banku)



Reklamacje


Jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady techniczne, może skorzystać ze świadczeń z tytułu rękojmi.

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas dostawy lub skierowania reklamacji bezpośrednio do sprzedawcy Klient powinien odesłać wadliwy produkt na własny koszt na adres sklepu INTERSPORT Polska S.A. widniejący na paragonie. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument zakupu.

Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.

W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz dzień powstania wady, a także numer dowodu zakupu (numer paragonu oznaczony jako PAW) i dane kontaktowe (adres e-mail lub numer telefonu) osoby składającej reklamację.

Link: Regulaminy
​​​​​​​

Wszyscy klienci mają możliwość wysłania reklamacji bezpośrednio do siedziby firmy Intersport Polska S.A. na adres:

INTERSPORT Polska S.A.
32-060 Liszki, Cholerzyn 382

z dopiskiem "REKLAMACJA"

Wysyłając reklamację do siedziby firmy prosimy o wydrukowanie i wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego znajdującego się pod linkiem: Zgłoszenie reklamacyjne PDF

Wypełnione zgłoszenie proszę umieścić wraz z reklamowanym towarem. Informacje zawarte w zgłoszeniu potrzebne są do przeprowadzenia całego procesu reklamacji.



Wymiana towaru


Wymiana towaru jest aktualnie niemożliwa. Jeżeli zamówiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań lub chciałbyś otrzymać inny rozmiar możesz skorzystać z darmowej opcji zwrotu w salonie stacjonarnym lub odesłać do nas produkt na własny koszt na adres INTERSPORT Polska S.A.32-060 Liszki, Cholerzyn 382. Zwrot jest możliwy w ciągu 30 dni.  Jeżeli chcesz na przykład produkt w innym rozmiarze, stylu lub kolorze, po prostu zwróć oryginalne zamówienie, aby uzyskać pełny zwrot należności i zamów nowe artykuły.

Zwrot towaru


1. Zarejestruj zwrot online wybierając jeden z możliwych sposobów:

1. Zeskanuj kod QR

2. Wejdź na stronę www.intersport.pl/zwrot-towaru/

3. Zaloguj się na swoje konto Intersport

​​​​​​​


2. Wpisz na formularzu numer zamówienia lub numer zwrotu.


3. W ciągu 14 dni dostarcz do nas produkt wraz z formularzem.

Bezpłatny zwrot
w dowolnym sklepie stacjonarnym Intersport.

Zwrot na odległość.
Przesyłkę odeślij na adres:
​​​​​​​Intersport Polska S.A.
32-060 Liszki, Cholerzyn 382 z dopiskiem „Zwrot ecom”.

4. Zwrot środków.

Środki zwrócimy w ciągu 7 dni od otrzymania towaru taką samą
metodą płatności jak przy zakupie.
​​​​​​​W przypadku płatności za pobraniem podaj numeru konta.


30 dni na zwrot

12 444 88 88
Pon – Pt: 8.00-16:00
Sob: 9.00-15.00

Darmowy odbiór w sieci sklepów

Kup teraz, zapłać za 30 dni